close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תריס גלילה לחנות- יתרונות בטיחותיים ואסתטיים

מערכת שורשכ ניסן, תשעו28/04/2016

הכל על תריסי גלילה לחנות ולעסק

תגיות:

תריסי גלילה או דלתות רגילות נועדו לספק הגנה מקסימלית לפריטים בחנות ולחנות עצמה. תריסים ודלתות אלה מספקים שקט נפשי גם בשעות העבודה וגם לאחריהן, בידיעה שהעסק שלכם בטוח ומאובטח.

בעבר, בעלי חנויות שביקשו להגביר את רמת האבטחה של העסק, התלבטו בין שתי האפשרויות – תריס גלילה חשמלי לחנות או דלת סטנדרטית אטרקטיבית יותר. זאת, משום שתריסי הגלילה היו בדרך כלל מכוערים ותעשייתיים למראה. אבל היום לא צריך להקריב את חלון הראווה האטרקטיבי למען השקט הנפשי, כי תריסי הגלילה של ימינו זמינים בעיצובים ובגוונים מדליקים.

שיקול של בטחון
אחד היתרונות הבולטים ביותר שנוטים לטובת התקנת תריסי גלילה לחנות הוא האפשרות להעניק אבטחה נוספת לעסק. תריסי גלילה מאלומיניום מציעים דרך נוחה להגנה על החנות, על שטח האחסון או המפעל.

תריסי הגלילה הם קלי משקל ובכול זאת חזקים מאוד. הם זמינים בהפעלה ידנית או חשמלית. עסקים שדורשים רמות גבוהות יותר של אבטחה, ייהנו מתריסי גלילה שמבטיחים הגנה ועוברים ביקורות איכות משמעותיות. דירוגי האבטחה השונים הנהוגים בתחום זה, מתארים את הקושי לפרוץ את תריסי הגלילה, ואת משך הזמן שייקח לפושע שינסה לפרוץ אותם.

שיקולים אסתטיים
כאמור, בוודאי תשמחו לדעת שאינכם חייבים להקריב את מראה החנות שלכם על מנת להשיג רמות גבוהות יותר של אבטחה, בידוד והגנה. תריסי גלילה מגיעים בצבעים ובמרקמים שונים ובגימורים שיעניקו מראה יפהפה לחנות שלכם.

אם אתם מציגים פריטים בחלון הראווה, ומעוניינים שלקוחות פוטנציאליים שחולפים על פני החנות בשעות שלאחר הפעילות יעיפו מבט על המוצרים, אל תסתפקו בזכוכית בלבד. יש היום מבחר של תריסי גלילה מסורגים שלא מסתירים את הפריטים בחלון מעיני עוברים ושבים שנהנים מ-window shopping כשהם מטיילים ברחוב כשהחנות סגורה, ואולי יחזרו לקנות משהו כשהחנות פתוחה. אגב, תריסים כאלה מאפשרים גם לאנשי הביטחון לראות במבט אחד שהכול תקין בחנות.

שיקולי עמידות בפני אש
בתי עסק מסוימים נדרשים לעמוד בתקנות מחמירות של עמידות בפני אש. תריס גלילה עמיד בפני אש יכול ליצור אזור נעול בתוך המבנה שיעצור את התפשטות האש.

אפשרות זו למידור ולעצירת האש מקנה זמן נדרש שמאפשר לוודא בשעת מבחן, שכולם יצאו מהמבנה בבטחה. דלתות חסינות אש יכולות להיות פנימיות או חיצוניות והן עומדות בטמפרטורות גבוהות. בדרך כלל דלתות אלה קשורות למערכת הביטחון כך שניתן לשלוט בהן מתוך נקודה מרכזית.

דלתות עמידות בפני אש מוסיפות לשקט הנפשי ומגדילות את בטיחות העובדים והלקוחות שלכם. אגב, ייתכן ותוכלו גם לזכות בהנחה על ביטוח המבנה אם הוא מצויד בתריסי גלילה חסיני אש.

שיקולי בידוד
יתרון נוסף של תריס הגלילה הוא הבידוד הנוסף שהוא יכול לספק לעסק. אם למשל החנות כוללת מספר כניסות – מניעת בריחת החום או שמירה על אזור קריר ונעים – חשובות מאוד. כל פיסת בידוד יכולה לא רק להנעים את השהייה בחנות, אלא גם לחסוך כסף רב לעסק שלכם. תריסי גלילה כוללים חומרי בידוד קלי משקל אבל יעילים מאוד. בידוד זה יוצר גם מחסום קולי ומונע רעשים מיותרים.

לקריאה נוספת בנושא תריסי גלילה חשמליים לחצו כאן

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה